wtorek, 13 marca 2012

Standing in a dead spot

Chciałam się odezwać jak już otworzą mi room, ale gnębi mnie straszna niecierpliwość i muszę się nią podzielić! Ostatnio kogoś ciekawiło ile cały proces aplikacji trwa. Póki co mogę powiedzieć, że w czwartek - 8.03 - złożyłam mój całkowicie wypełniony room. Wczoraj wysłałam wszystkie dokumenty (referencje, umowy) pocztą i dziś już doszły do Gdyni. Czekam teraz na zaakcaptowanie mnie ze strony Gawo (co ma nastąpić góra 2 dni po otrzymaniu dokumentów) a później przez amerykańskie biuro - AuPairCare.
Nie mogę się już doczekać otwarcia roomu i rozpoczęcia wyboru rodzinki :) Co chwile jak debil odświeżam strone https://aupairroom.aupaircare.com/, chociaż wiem, że nic się jeszcze nie zmieniło :P Nie chce nikogo popędzać, ale HELLO! Ja tu CZEKAM! I moja idealna host family zapewne teeż! Wszystkie papierki są idealne, więc nie rozumiem dlaczego to tak dłuuuuuuuugo trwa ?!
No dobra... właściwie cztery dni... ale ja chce JUŻ !!!

Wiem, wiem... odbija mi. To lepiej idę spać :)

Na wypadek jeśli jesteś kimś kto tego jeszcze nie oglądał!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz